Mimmim Merhaba Kızıma 1 yaş aşılarını yaptırdık neredeyse 48 saat olacak hala ateşi var 37.5 civarında, halsiz sadece kucağımızda uyuyor, inliyor sürekli. Başta ateş normal dedik ama giderek kötü olacak şekilde artıyor.
Deletedmom_41 Mimmim Ayni durumu yaşadı oğlumda. 2 bucuk gün o şekilde devam etti cok yipraticiydi parol iyi gelmişti
Ummahan250820 Mimmim bizde olmadı ama bazı bebeklerde 1 yaş aşısı çok yan etki yapıyormuş ateşi 3 gün düşmüyormuş canım