Bebeğim 4 buçuk aylık. 1 ay öncesine kadar sütüm gayet yeterliydi bebeğin kilo artımı, gelişimi herşey normaldi. 1 ay önce evime kayınvalidem geldi bebeğimin her ağlamasını huysuzlanmasını açlığa bağladı mama yap diye diye baskı yapıyordu ilk zamanlar dinlemedim vermedim, emziriyordum. Ama bebeğim kolik bi bebek huzursuzluğu çok fazla açlıktan ağlamıyor yeni anne olabilirim ama artık az çok anlıyorum aç olup olmadığını. Epey direndim bu sürece başta ama zaman geçtikçe artık inada bindirdi olayı, mama yap deyince yapıp veriyordum çünkü ısrarla söylüyordu aç olduğunu kayınvalidem . Sütüm şuan azalmaya başladı normalde geceleri olurdu artık geceleri de sütüm olmuyor. Aşırı stres yaptım hem bebeğime üzülüyorum hem kayınvalideme öfkeliyim o sebep oldu diye. Geldiğinden beri süt namına bi şey kalmadı bende. Bi yolu var mıdır bilmiyorum bileniniz varsa destek istiyorum sizlerden 🙏🏿