3 aydan sonra 4cu ayin icinde bebekler yetiskinler gibi derin uyku ve no rem uyku ile tanisir. Bu yuzden 45 dakikada bir uyanirlar. Aslinda tam uyanmiyorlar, amma yeniden uyuya bilmeleri icin destege ihtiyc duyarlar. Tabii eger siz onu desteksiz uyutuyorsaniz kendi kendilerine yeniden uykuya dalarlar, yok oyle degilse mecbur yeniden uyutmak icin destek gerekli. Benim bebegim de oyle. Ya ayagimda ya yataginda salliyorumm hatta saate bakin aha durmak uzeredir hemen salliyorum yeniden uyuyorm tabii bazen uyumuyor emziriryorum mecbur. Internet uzerinden neden 45 dakika uyuyorlar diye yazib arastira bilirsiniz.