Susedsdfg 2 aylık kızımda öksürük ve balgam var sürekli burnunu temizliyorum ama yetmiyor geçmiyor balgamını nasıl atacak bu cocuk hava da verdim biraz nebulizatörle nolur bi yardımcı olun
Boraninannesii Susedsdfg havayı verdikten sonra yüzüstü çevirip sırtına vurun benim bebeğim öyle atıyordu balgamı. nebulizatöre ventolin inflacort yarım yarım karışturtmıştı doktorum öyle öyle attı oğlum balgamı
umutunannesiiii Susedsdfg gazını çıkarir gibi ara ara sırtına vurun bebekler ağızdan ziyade kakayla atarmış doktor bize öyle yaptırdı
Whitewomen Susedsdfg Benim de 2 aylık kızım aynı şekilde burnu çok tıkalı balgam var ve öksürüyor sağlık ocağına götürdüm ciğerlerini kontrol ettirdim. Doktor temiz dedi ve peditus verdi burun açılması için bol bol fizyolojik yap dedi 10 ml şırınga aldim onunla yapıyorum. Ama yine var yine var.
Gmzent Balgam olduğunu nasıl anladınız benim bebeğim dede çok değil ama öksürük var günde 4-5 kez öksürüyor tükürcük çıkarıyor devamlı
Aysegularici Susedsdfg burnunu aç şırınga ve serumla sonrada ılık su ver ya küsüp çıkar yada kakada çıkar çocuk cerrahi önerisi bu ben faydasını görüyorum öksürük neden onu bilmiyorum ama bizde öksürük yok