14,5 aylık oğlum hala geceleri en az5 kere uyanıp bir uyandığında 2-3 saat uyumuyor.şu an 2 saattir sallıyorum mesela. 9.aydan beri emmiyor da. Ne zaman deliksiz uyumaya başlayacağım? Dayanamıyorum artık çok yoruldum. Anladım desteksiz uyuması gerekiyor ama tek destekli uyuyan benim oğlum değil ya, milletin bebekleri nasıl sabaha kadar uyuyor? 14.5 aylık bebeğe ben nasıl uyku eğitmi verebilirim yatırsam kaçıyor 😔 yardım lütfen çok fenayım 😔😔