Merhaba anneler, bebeğim bugün tam 2 aylık ve 3-4 haftalıktan beri gaz sorunumuz var. Sürekli ıkınma halinde, gaz sorunu çoğaldığı zaman suratınde sivilcelerde çoğalma, köpük köpük ve ishal kaka aynı anda da kabızlık, kusma, hırıltılı solunum, aralıksız ağlama oluyor, bu sebepten dolayı doktorumuz alerji olabilir dedi, 2 hafta süt süt ürünleri yumurta içeren hiç bişey yemedim düzene giriyor gibiydi bu süre zarfında da alerji bölümüne gittik sivilceler için balsam verdi ve alerji testi yaptı ancak negatif çıktı bu rahatlıkla 3 gündür yemediğim yiyecekleri yemeye başladım ancak 2 gündür aynı duruma döndük, aralıksız ağlıyor ağlamaktan artık sesi kısıldı, nurse harvey’s şurup ve maflor probiyotik kullanıyoruz ama bir etki yok, altını açtığım zaman gaz masajı da yapıyorum, aynı durumda olup bu durumu aşan var mı? Aralıksız hiç uyuyamıyor, 10 15 dakika içinde sancıdan tekrar uyanıyor bende artık uykusuzluktan yoruluyorum oda yoruluyorum ve ağlamasına dayanamıyorum çok üzülüyorum, sancı geldikçe canı çok yanıyor gibi ağlıyor , ne yapacağımı şaşırdım, önerisi olan var mıdır?