İyi geceler hanımlar ben başvuru yapmiştım bir haftayı geçti hep takip ediyordum süreç devem. Ediyor yazıyordu şimdi de baktığımda 15 gün içerisinide ismim yazıyor adlı kişinin e devlet kapısı üzerinden yapmış olduğu sayılı başvur nedeniyle başvurunuz alınamamktadır bu ayın 28 den sonra başvuru yapabilirsiniz diyo anlamadım