@Polannem mi kullanıyorum ben. Patates çıtır çıtır oluyor mesela, kanat çok güzel oluyor. Kısa sürede ısınmasını falan beklemeden pişiriyor. Meyve kurutuyor çok güzel. Kestane yapıyor 12 dkda fındık kavuruyor 6 dkda. Ben yapmıyorum ama annem kek, börek ve ekmek de yapıyor. Umarım yardımcı olur fikir edinmenizde :)