Sibelgokhan Merhaba arkadaşlar oğlum iki buçuk yaşında,her gün ne etkinlik yapsam diye düşünüyorum,yarın ki etkinliğe-oyuna ne yapacağımızı bilmiyorum. Severek yaptığınız etkinlik-oyum fikirlerinizi alırım ☺️
Deletedmom_109 Sibelgokhan sonbahar aylarının vazgeçilmezi yaprak toplayıp kağıda yapıştırmaca ve yaprakları boyama ✌🏻😁