Benim bebeğim de 2 aylıkken kuru öksürük olmuştu bir kaç diş sarımsağı ezdim biraz zeytinyağı koydum içine, beklettim bı kaç saat gece yatarken sadece yağı ayaklarınin altına sürdüm çorap giydirdim iki güne tamamen geçmişti, ama yinede çocuk doktoruna götürdüm zaten öksürük şurubu yazamiyorlar ama ciğerlerini dinlemisti , birde bol bol emzirin🥰