Ey analar.. 2,5 ay önce doğum yaptım çok kilo aldım veremiyorum sürekli iştahım artıyo ve yiyorum sonra oturup ağlıyorum. Sürekli bi sinir halindeyim kocama ayrı çatıyorum anneme ayrı . Elimde değil öfkemi kontrol edemiyorum. Bebeğim sürekli memede. Bakın abartmıyorum. Sürekli. Karnı doyuyor uyuyo kucağımda yerine koyuyorum ağlıyo. Napcamı şaşırdım. Doymuyo mu diye ayrı endişeleniyoeum. Uykusunu almıyo mu diye ayrı. Ay valla çok yoruldum. Delirdim dimi ben?