Bebeğim 5 ay 15 günlükken sütümün yetmemesi ve yemeklere aşırı meraklı olduğu gerekçesiyle doktorumdan izin almadan ek gıdaya geçtik. Mama içirmek istemiyorum gerçekten ilk aylarda hep mama içti zaten, sütüm şu an o zamanlara nazaran daha fazla. Tadım yapıyoruz, kendi mayaladığım yoğurtla başladım iki gündür de balkabağı tadıyoruz ama içim huzurlu değil. Çok güzel yiyor maşallah, sadece balkabağı biraz fazla çalıştırdı bağırsaklarını. Yanlış mı yaptım? Yargılamadan bana bi akıl verin nolur😭