Bebeğim 10 buçuk aylık çok şükür lakin gaz sorunu hala yaşıyoruz geceleri gerine gerine uyanmak gibi gazını çıkartıyor ama sanci yapıyor heralde kabız falan değil aslında.. neden böyle ki artık gaz sorunu bitmesi gerekmez mi? Tamam bazi yiyecekler biz büyüklere bile çok gaz yapıyor ama sancılı değil sadece fazla gaz oluyor bebeğimde uykusundan uyandıracak kadar gaz olması neden :(( fikriniz nedir sizin bebekleriniz de de hala var mı gaz sorunu?? Acaba başka bir skinti mi var Allah korusun? Bilgilerinizi merak ediyorum hanımlar❤️🌺