Kbse Merhaba arkadaşlar ben bu ay ilk yardimimi aldım. Sayfada 1200tl çekildi yazıyor altında da toplam ödeme miktarı 850tl yazıyor ne demek oluyor anlayamadım bilgisi olan varmı acaba 🙏🏻
1ana_2evlat Kbse Ben bu yardıma 24 Eylül’de başvuru yaptım hala süreç devam ediyor diyor :) Umudum kalmadı valla iptali de olmuyor ne sinir birşey
marscicegi Kbse 1200 un içinde 350 lira çocuk yardımı da var, 850 lirası asıl sosyal yardım miktarınız, oyuzden o şekil yazılmıştır,, çocuk parasını oraya girmemisler diye tahmin etim ben
Kbse BulutEslem06 topl gelir kişi başına 1800tl den az olmalı üzerinize ev araba vs. Olmamalı diye biliyorum canım
marscicegi Kbse çocuk yardımıni ilk defa bu ay verdiler, bir bakmam lazım normalde sadece sosyal yardım miktarı ne kadar odedilerse o yazardı çocuk yardımı yeni çıktı bu ay kendi e develetime me bir bakayım Baktım şimdi bende de toplam sadece yatan sosyal yardım miktarı yazıyor çocuk parasını katmamislar hesaba
MinnakAsel Nikolinka genelde onayladıktan sonra geliyorlar şahsen benim öyle oldu ama eve girmeden kapıdan soru sorup gidiyorlar