BulutEslem06 seni tebrik etmek istedim cnm neden dersen ekonomi kötü herşey almş başını gitmiş insanlara bakıyorum ikinci el ürünlere bile sıfır gbi fiyat istiyorlar .Hatta snra yorum yaptğmzda birde başkaları muhalefet olup almak zorunda değilsin almiycaksan nie yazıyorsun flan diyorlar buraya diğer uygulama bakıyorum fiyatlar beni üzüyor yani .Bnde oğlumun çoğu şeyini sattm ama karşımdaki insani da düşündüm her nekdr az kullanılmış olsada ikinci el oluyor sonuçta biraz da faydamız olur insanlara sıfır fiyatına yakın fiyatta satınca insanlar gder sıfır alır yani