Kızlar bebeğim 23 temmuz doğumlu. Size saçma gelmesin lütfen 23′ünden hesap yapınca 120 günlük oluyor ama uygulama da 2 gün önce gösteriyor bebeğim kaç aylık? 23ünden 23üne mi hesap yapmalıyım yoksa yoksa tam o günden saymalı mı lütfen saçma gelmesin.