Hesabım askıya mi alındı neden öyleyse nasıl yazıyorum uygulamaya giriyorum giriş yap a tıkladığımda şifre istiyor girdiğim şifreyi kabul etmiyor sifremi unuttuma gidiyorum maille gelen linki tıklayıp yeniden şifre olusturuyorum hesabım açılıyor su anda ds uygulamadan yazmıyorum bu arada şifreyi yenildiğim linkten yazıyorum uygulamaya girip ayni şifreyi yazıyorum hata veriyor nedir nedendir nasıl çözülür