Benim de 3-4 gün kanamam oldu, az az,parçasız,illa bir tek seferlik olmuyor herkeste farklı. Kanama başladığında aradım sordum doktor çağırdı hastaneye, kontrol edince açıklık yetersizdi eve göndermişti, bu süreçte az az sancılarım da oluyordu. Doktorunuz uygun olmasa eve gitmenize izin vermezdi diye düşünüyorum. Kötü senaryolar düşünmeyin, doktorunuzu arayıp sorun imkanınız varsa. Açılma için de merdiven inip çıkmak gerçekten hızlandırıyor süreci.