Masal05 Bebeğim 2 aylıgı bitirdik 2 gündür çok huzursuz çok ağladı bugün idrar tetkiki yaptık enfeksiyob çıktı antibiyotik başladılar ne yapmam gerekiyor yaşayan varmı kaç güne geçer ateşimiz yok çok şükür ama çok canı yanıyor belliki çok ağlıyor çişini yapınca
Saniye01 Masal05 benim oğlum 1 yaşını geçti bizde bir buçuk aylıkken başladı enfeksiyon ve sürekli tekrarladı belli aralıklarla hastanede yatıyoduk mikrop sayısı hem çok hemde antibiyotiğe dirençliydi 6 aylık olduğunda sünnet oldu çok şükür bi daha sorun olmadı bol bol emzirmeni tavsiye ediyorum çünkü hastanede de çişle atması için su takıyolar bunun dışında antibiyotiğini düzenli vermeye çalış ve test vermeden öncede bebeğini şampuanla önce köpürt sonra pamukla ıslak sil ıslak mendil testlerin yanlış çıkmasına sebep oluyormuş çünkü bu arada çok geçmiş olsun.
Tuba0633 Benim çocuğum da 2 ayı bitirmek üzere ve hastanede yattık idraryolu enfeksiyonu ve grip olmuş çok ateşi vardı damar yolu açılıp serumlar ilaçlar verildi hala çok endişeliyim birşey olur mu diye sizin doktorunuz ne söyledi acaba
Lovecemre Merhabalar, benim kızım da 4 aylık ve normalde dolu dolu çişini yapıyordu şimdiye kadar fakat iki gündür günde bir kez falan çok az yapıyor sizce enfeksiyonla alakalı bir durum mudur? Başka belirtisi yok..
Yoncamik Sizi en iyi ben anlarım Benim kızım bir aylıkken idrar yolu enfeksiyonu oldu iğne başlandı 2 gün kullandık ve benim kızıma alerji yaptı daha sonra hastaneye yattık 10 gün antibiyotik tedavisi aldı 10 günün sonunda çıktık ve arkadaşlar genelde kız bebeklerinde oluyor onu bana Doktor siliş şeklini gösterdikten sonra benim kızımla idrar enfeksiyon olmadı