masterana0 bende bekliyim şurda, geçenlerde bnmki de ağladı uyku içinde, uyandırmaya çalıştım seslendim yok, içten içten ağlıo. Benimde içim gitti, korktum öyle olunca ışığı açtım dolaştırdım evde, sakinledi uyudu sonra. Baya etkiledi beni ya ☹️ 10 aylık bnmki