Hanımlar 2 senedır burdayım ama artık yettı kadın 50 yasında falan yaslıda degıl evıme bı arkadasım gelsın cocuklu oynadınlar hemen kapıma gelıyor dun arkadasım 1 sene sonra geldı 2 cocuk onda 2 de bende oynadı cocuklar yattılar 10 da kadın sabah benı arıyor evı yıktınız galıba bole olmaz falan esımde smdı tasınalım ev bul dıye tutturdu kıralar ucmus ne yapıcam hıc bılmıyorum ama arttık cok sıkıldım bu konudan komık olan kısmıda cocuklara tv acın dıyo nıye kosturuyolar yarabbımmm😂