Feyzanurr Kızlar iyi geceler sezeryan doğum yaptım bebeğim 5 aylık dr bana demişti 40 gün sonra konrtole gel diye ama gitmedim bişey olurmu şuana kadar bı sknti olmadı sezeryandan sonra gidenlere doktor ne kontrolü yapti
Merve_bolat Feyzanurr ben gittim rahime baktı dikişlerime baktı birde yumurtalıklarına baktı ve dediği tek cümle yumurtalıkların hemen hamile kalmaya çok müsait aylık iğneler var spinal var veya prezervatif ile korun dedi ama benim sana önereceğim spinal taktır demişti o kadar
Laydaren Feyzanurr Dikiş kontrolü, rahim ve yumurtalık kontrolü, kanama kontrolü. Hepsini anlattı, her şey yolunda dedi ve bitti. Benim rahim ağzı damarlarımda çatallanma vardı, doğumumda da kistlerimi aldırdım. Bu sebeple kontrol önemliydi benim için
gokyuzums Feyzanurr Bana hiç öyle bişey demedi doğumdan 10 gün sonra kontrole çağırdı gittim ultosanda baktı bir sorun görünmedi eğer sorun olursa gelirsin bakariz dedi çok şükür bişey olmadi
Sonsuzask Ben de gidemedim ki yaram kırmızı ve mayınlarım ne durumda bilmiyorum inşaallah gelecek hafta gidebilirim
Ahsenzum22 Ben gitmemiştim babam vefat etti doğumdan hemen sonra kendimi toparlayamayım bebek zaten çok zor bir bebek 9 ay oldu adet süreci üç aydır çok uzuyor sezeryabda rahimi fazla kazıyıp çok inceltmişler çukur oluşmuş oraya kan doluyormuş yeniden ameliyat olmam gerekiyormuş gerçi 40 gün sonra aynı doktora gidecektim oda bana yediği naneyi söylemezdi zaten
Feyzanurr Alttan muane yapmaz demi sonuçta sezeryan ben bir jafta sonra dikiş aldırdım o zaman baktı rahim toparlanmis dedi ama 40 gün sonra gene gel demişti ins en kısa zamanda gideyim