ONAEA saçım düz renk, dibi geldikçe kendim boyuyorum (açık kahve)
Manikürü kendim yapıyorum. Tırnaklarım parmak boyunu geçmiyor uzun değiller.
Sabahları La Roche yüz yıkama jeliyle yıkıyorum. Tonikleyip günlük nemlendiricim ile nemlendiriyorum (Loreal) ardından the purestin gözenek sıkılaştırıcı serumunu uyguluyorum.
Güneş kremini dışarı çıkmıyorsam kullanmıyorum.
Akşam için çift aşamalı temizlik. Isananın papatya özlü yağı ile önce yüzümü masajlayıp sonra yıkama jeli ile yıkıyorum. Tonikleyip, este lauderin gece serumunu kullanıyorum.
Her banyoda topuk ponzası kullanır, lapitak ayak bakım kremini sürer o gece de çorapla yatarım.
Saçlarım için Hindistan cevizi yağını boylara uyguluyorum, biraz bekleyip öyle duşa giriyorum. Şampuan ogx sülfatsız şampuan, duruma göre pantene. Duş sonrası bioblas sıvı saç kremini kullanıyorum.
Haftada bir kere maske yapıyorum, yine ihtiyaca göre çünkü cildim karma. Havalar soğuduğu için nem maskesi yapıyorum.
Makyaja gelince, az ve öz malzemem var. Çok renkli makyaj yaptığımda oluyor, smokey de, sadece kahverengi eyeliner da. Tamamen ruh halime göre 😄