Busra_ugur57 açıklıkla aynı şeymi bilmiyorum canım ama kardeşim kalbi delik doğdu 2 yaşına kadar kendiliğinden kapanıyo demişti doktor 2 yaşında tekrar gittik kapanmıştı. Benim bebeğimde de üfürüm duydu doktoru kardiyolojiye göster bi dedi götürdük çok şükür bi sıkıntı çıkmadı. Çoğu bebekte oluyomuş aslında 2 yaşına kadar geçmesi önemli olan sanırım