Elifkc Kızlar iyi geceler. 7aylik bebeğim var 2hafta önce usutmustu ve tek gözü iltihapliydi. Doktor ilaç verdi 5gun kullanın dedi kullandık neyse geçti ama dün tekrarladi ve bu sefer göz kapağında kızarıklık oluşmuş onerebileceginiz birşey var mı? Doktor randevumuza 4gun felan var, tekrar gideceğim. [https://mutluresim.com/images/2022/11/20/2nhFd.jpg](https://)
chry Elifkc evet ısırmış bazen sivri sinek ısırsa bile oyle olur çunku göz kapağı hassas olur gecmis olsun