Merhaba hanımlar, oğlum 15 aylık 1 aydır kendi odasında onun yatağında beraber uyuyoruz artık yalnız uyumasını istiyorum ama eşimin içi elvermiyor. Ya sen ya ben uyuyayım yanında diyor. İlla yalnız yatırmak zorunda mıyız, bir problem olur mu sizce beraber yatmaya devam etsek? Pedagog, doktor vs. Den aldığınız fikirleriniz varsa paylaşırsanız çok sevinirim. Çok kararsızım doğrusu ne bilmiyorum 😕