Cigdem26_ Kızlar baslıkta ki kremi kullanan var mı ilk defa kullandım simdi göbeğime kullandım ama göbeğimin üst kısmı cok kızardı yanıyo yanması normal biliyorum ama bu kadar kızarması vs normal mı kullananınız var mı?
Hediyealp Bende farklı bir markanın sıkılaştırıcısını kullanıyor hemde streç filmle sarıp benimkde hem kızarıyor hem yanıyor ama 8 saat sonra hiç bir şey kalmıyor ☺️