ObirAnnnee Hanifee1_ Hamile iken regl olan ben 😂 kan testi yaptırın veya en iyisi doktora gidin Allah korusun varsada bı sıkıntıda olabilir tedbir almak lazım. Plesenta prev. Olabilir düşük olabilir bilemezsiniz böyle.
melrosee Hanifee1_ Lekelenmeniz hamile olmayacağınız anlamına gelmez . Yerleşme kanaması çoğu kadın yaşıyor .
koalamiyim Hanifee1_ bazen kanama bile olabiliyor. Ben hamileliğimi hep kanamalarla ve lekelenmelerle geçirdim. Bi test yaptırın. Hakkınızda hayırlısı olsun 🌸
Aynuraa Hanifee1_ bende iki hafta kan kaybettim reglim uzun sürdü diye hastaneye gittim ve 6 haftalık hamile olduğumu öğrendim Allah gönlüne göre versin canım
Hanifee1_ Hepinize çok teşekkür ederim kızlar Allah razı olsun hepinizden eşimi bekliyorum gelsin acile gitcem 🙏🤲
gurbet_gelini12 Hanifee1_ bende de oldu normal kanama kahverengi pembesi baya gelmiştı hastaneye gıttıgımde hamilelikte cok normal mıs üzülmeyin çoğu kadınlarda olabilir bu durum hakkınızda hayırlısı olsun
Hanifee1_ Kızlar hamile değilmişim adet öncesi lekelenmeymis düzensizlik var dedi doktor testide sordum adet öncesinde yanlış sonuçlar verebilir dedi 😢