cilem_ycl06 süt yetişkinlere de tavsiye edilmiyor. Bağışıklığı düşürüyor sindirimi zor , kefir yoğurt peynir olarak tüketildiginde vücuda yararlı ama süt olarak tüketildiginde zararlı. Bununla ilgili cok fazla araştırma var. Tavsiyem sütü kesin , şekerli paketli gıdalar hiç vermeyin. Probiyotik takviye yapın ( enterogermina kids epeyi başarılı). En az 1 ay denemeniz lazım. 3. Günden bi değişiklik yok diye pes etmeyin bagırsakları tahrip olmuş yani mikrobiyotası uygunsuz hale gelmiş düzelmesi de zaman alır