Hi-back Allah beterinden korusun , çok iyi anlıyorum benim de yeni yürüdüğüm zamanlar 1 yaş civarı masaya çarpmışım ön dişim düşmüş , hiç dalga geçildiğini hatırlamıyorum annem çok üzülmüş tabiki sadece kontrol ettirin büyüdüğü zaman benim çok sağlıksız oldu ve 17 yaşlarımda ön dişim kendi kendine kırıldı dipten o yaştan sonra çok çektim yaptırdım olmadı kalıcı iltihap oluştu daha sonra zirkonyum yaptırdım öyle toparladık herkesin bir olacak diye bişey yok sapa sağlam çıksın inşallah kalıcı dişi 🌸