Bebeklii 1 su bardağı pirinç tencereye alıp 3 su bardağı su koyup bir güzel pirişiriyorum sonra 1litre tam paket süt ile şeker koyuyorum ben çok şekerli yapmadığım için ayarını size bırakıyorum 1 yumurta sarısı vanilin 3 yemek kaşığı nişasta ve süt ilke bir güzel çırpıyorum kaynayan şekerli süte koyuyorum yavaşça karıştırılıyorum bence tam kıvamında oluyor şimdiden afiyet olsun bende yaptım bugün bitti