Merhaba. Biz iki oğlumuzun sünnetini de Çakmak Erdem hastanesinde Çocuk Cerrahisi Zafer Dörtdoğan a yaptırdık. Büyük oğlum şimdi 4 yaşında,küçük ise 9 aylık. İkisi de 7 aylıktı sünnet olduklarında. lokal anesteziyle oldu sünnet. Gayet rahat geçmişti. Tavsiye ederim. Biz memnun kalmıştık. Sorunsuz şekilde atlattık sünnet i.