Asyaveannesi04 ben prima da kullandım 6 7 paket aşırı sızdırma yaptı size göre kaliteli olabilir bana göre en kalitesiz bez prima aşırı kimyasal kokuyor. İçinde yok yok. Ben memnun kalmadım bana göre en kötü bez. Sleepy bile daha iyi primadan inanın.