Prima premium care kullandım 3 aya kadar iyiydi bebeğim zayıftı çünkü biraz toplarlanınca sürekli sızdırmaya başladı numarası da küçük değil 3 aylık bebek 3 numara kullanıyordum geceleri kucağıma aldığımda hep ıslaktı kıyafeti artık nefret etmiştim. Başka bez arayışımdayken sleepy naturel kullanmaya başladım aman nazar değmesin maşallah diyeyim aşırı memnunum daha hiç sızdırmadı. Bence bebekten bebeğe değişiyo ya