deletedmom719 Kızlar sabah 10 da 2.ay aşımızı olduk ve saat 1 den sonra katıla katıla ağlıyor. ne meme kabul ediyor ne başka bişey. Siz nasıl geçirdiniz bu süreci. Ateşi şuan 37.0 calpol vermedim henüz ama çok ağlıyor beklemelimiyim. Ve ne zaman geçiyor ağrısı ertesi gün de böyle mi oluyor acaba 😔
Mrymtny deletedmom719 bana ebe ateşi çıkmazsa bile çok ağlar huysuzlanırsa ver demişti çünkü ağrısı olmuş olabilir siz bence tekrar sorun ebeye yazık bebeğe
Semrakrhn38 deletedmom719 canim calpol verin agrisi vardir ondan huyszlaniyordur ebe bana verebilirsn dedi bidahaki vermenin arasi 4 saat gecsin dedi doktorda en azindan agrisi varsa rahatlatir
Portakal deletedmom719 benim kızımda çok ağlamıştj ateşide çıkmadı 37,4 falan oldu zıbınla durdu düştü geri ama gece çok ağlayınca ağrısı geçsin diye mecbur calpol verdim öylelikle uyudu
Nesrinbek88 deletedmom719 artısı olduğu için aglıyor bence verin 1 çay kaşığı acı cekemesin bebegniz biz dayanamıyoruz ki onlar nasıl dayansın
Duru1307 Bizde yaptırdık bugün ama öyle ağlaması yoktu huzursuzdu sadece ben yine de verdim calpol ağrısı vardır diye 3 tane iğne yapıldı sonuçta 😕
yigiteymeninannesi Canım kolonyagiyla bebeğin bacaklarını öv aşıyı dağıt benimkide aynı oldu komşum hemsireydi çağırdım bacakları taş gibi olmuş aşıyı niye dağıtmadan ağrı yapmış dedi ve gerçekten kolonyayla ovdum dağıttım çok rahatladı sende yap
deletedmom719 Nesrinbek88 haklısınız verdim o kadar rahatladı ki yavrum yarım saat sonra sustu gülücükler saçıyor şimdi teşekkür ederim 🙏