reyoliko 40 haftalıkken doğdu 10 günümüz kalmış😮💨 kaç gündür uykuya direniyordu sürekli ağlıyordu emmek istemiyordu.Aç olduğunu biliyordum emme pozisyonuna getirince yırtıyordu kendini bende köşeye çekilip meme reddi bu diyip ağlıyordum.Meğerse atak haftalarıymış şu an hesaplayınca emin oldum.Çok zor bi dönem çıldırmamak elde değil.Çareyi ayakta hafif zıplayarak buldum öyle uyuyor şu an.1 hafta öncesine kadar saat 8 oldu mu uyur gece 1-2 ye kadar kalkmazdı şimdi gündğz uykuları yarım saatten az sürüyor gece uykusuna 9.30 10 gibi uyuyor.Sabretmekten başka bişey yok🥵