Bir ay önce arçelik 9 kg modeli aldım 9500 liraydı, çocuklu eve şart iki çocuklu eve daha da şart 😄 ben memnunum sadece kıyafetleri biraz inceltiyo gibi renklerinde solma falan olmadı çekmede yaşamadım ama inceliyo gibi kıyafetler avantajları dezavanjından fazla olduğu için alınmalı bence 😀