Kızlar dün yüzüne the balm markasının renkli nemlendiricisini aldım ve yüzüme fırça ile uyguladım ilk yüzüm yanmaya başladı umursamadım boğazım şişti fondoteni sildim yüzümde yanık izleri oluştu kıpkırmızı lekeler oldu büyük büyük sokağa çıkamıyorum nereye şikayet etmem lazım. Arkadaşım sürdü onda böyle bişey yapmadı