Nur-meva Emzirmeyi sonlandırdığınız da göğüs şişkinlikleriniz nasıl geçti ? Neler yaptınız ? Öneri ve tecrübelerinize ihtiyacım var 🙏🥹
Kuzularinanasi Nur-meva emzirmeyi kademeli azaltirsaniz hicbisey yapmaniza gerek kalmiyor sorunsuzca bitiyor memede süt.ben emzirme ogunlerini azalta azalta hallettim.yani atiyorum.gunde 5 kez emiyorsa ilk hafta 4e dusurdum sonra 3 e 2ye derken oyle …yni bu surec bikacgunde degil 1 2 aya yayilmali ki hem cocuk acisindan hem de memelerin sagligi acisindan en guzel yontem bu.surec tamamen bittiginde herhangi bi siskinlik vs bisey yasamadim
_bahar_ Nur-meva azaltarak bırakınca hiçbir problem olmuyor azalatarak gidin bende tamamen yeni biraktim ilk gün biraz şişlik hissettim elimle sagdim sonra onuda yapmadım sütüm çekildi
canikom Nur-meva benim ilk günlerde baya şişti sertleşti. Ben de birkaç gün az az rahatlatacak kadar sağdım. Bir hafta böyle şişti sonra kendisi inmeye başladı.
Nur-meva Ben normalde günde 2-3 kez emziriyordum ama birden bırakmak zorunda kaldım ama allahtan kızıma zeminini 2 ay önceden yapmaya başlamıştım onun için zor olmadı , bugün 2. Günüm diyebiliriz aşırı şişlik ve ağrı var sağsam tekrarlar kı bilemiyorum