Kızlar 6 ay 8 günlük oğlum var. 5 aylıkken ek gıdaya başlattı doktorumuz zayıf olduğu için. Tadımlarla başladık. Sebzelerin hiç birini yediremedim hep geri attı öğürdü. Buharda haşlamıştım. Yoğurda döndüm. Bayıla bayıla kusana kadar yemek istiyo. Şimdi çorba yapıyorum sebzelerden yok yediremiyorum. Tek sevdiği tarhana yoğurt muhallebi. Ben bu sebzeleri nasıl yediricem yardım edin nolur. Bu akşam yoğurtla karıştırdım haşlayıp çektiğim sebzeleri. Yoğurt için yer diye. Öyle de yemedi. Hala pütürlü diye öğürüp dışarı atıyo. İyice çeksem de sebze olduğunu anlayınca yemiyo. Bi akıl verin gözünüzü seveyim 🙄