5 ay 25 günlük gündüzleri anne sütü ve yavaş yavaş ek gıda yiyor yoğurt gibi sadece gece mama veriyorum. 3 4 gündür veriyordum bugün altını açtım totosuna yapışık azıcık katı gibi kaka gördüm kabız mi sizce ? Ve ne yapmalıyım sma 0-6 kullanıyorum mama olarak