Merhaba arkadaşlar. Kızım üç yaşını geçen yaz doldurdu. Çiş olayını halletmiştik aslında ama 1 ay önce kreşe başladıktan sonra gece kaçırmaları başladı. Sonra beze döndüm geceleri. Bu sefer gündüzleri de çok nadir de olsa kaçırmalar başladı. Kreşten mi etkilendi boyle oldu? Ne yapayım ben? Bugün bez takmadım. İki saat önce uyudu. Yatmadan önce yaptı. Az önce kaldırıp yaptırdım. Bida ne zaman yaptırmalıyım. Önerilerinizi paylaşın lütfen😢