Arkadaşlar merhaba ben özelde doğum yaptım doktorum doğumdan 1 hafta sonra kontrole çağırdı gittim herşey yolundaydı yarın tam 40. Gün doluyor doktorum 40. Günde gel demişti fakat devlet Hastanesi’nde aynı gün içinde bebeğimin kalça çıkığı muayenesi için de gidecektim sonradan ikisini de devlet Hastanesi’nden randevu almaya karar verdim hem ordan oraya ayrı ayrı otobüsle uğraşmamak için hemde yapacağı sadece rahim toparlanmis mi bakmak için diye düşündüm sorum şu ki beni ozeldeki doktorum çağırmıştı bazılarını kendi doktorlari kontrole çağrmıyormus bile. O yüzden acaba devletteki doktor bunu kontrol eder mi 40. günü hastalarına bunun için bakıyor mu bilen var mı gidip rezil olmak istemiyorum açıkçası