dnzderin Kızlar acemi anneyim tecrübeli annelerden yorum bekliyorum. Bı haftadır uykusu berbat acaba dişten mi diye düşünmeye başladım. Ağlayarak uyanıyo. 7 buçuk aylık. Şişmi sizce damak ?
papatya_1125 dnzderin damaklarda şişlik göremedim canım anne diş çıkmadan bir iki ay önce bu şekilde şekilli oluyor sonrasında yavaş yavaş diş damağı yarıp küçük küçük çıkıyor
oglumubeklerken dnzderin canım diş yok gibi. Diş olduğu zaman öyle bir beyazlık ve patlama oluyor ki damakta zaten ayırt etmemek mümkün değil.
dnzderin papatya_1125 Normalde uyuyan çocuk 8 de artık yarım saatte bi ağlayarak uyanıyo 🥺🥺🥺 başka derdide yok aç değil altı temiz gaz yok anlamıyorum niye böyle. Evin ısısı normal. Valla sıyırıcam.
papatya_1125 dnzderin bu aralar benimki de öyle 25′inde 1 yaş olacak Şimdilik takip ediyorum ama ben de bir aile hekimi veya hastaneye götürmek istiyorum
oglumubeklerken dnzderin 8.ay atağı uyku gerilemesi olabilir. Benim en zorlandığım ataklardan 8.ay atağı 🙄
dnzderin oglumubeklerken Normalde prematüre 34 haftalık doğdu atağa çok var . Allah yardım etsin bütün annelere 🤦🏻♀️