Merhaba ek gıdaya cok erken başladık kasik reddi olduğunu yada ek gıda reddi olduğunu düşünmüyorum 2 gündür kaşık görünce hemen yüzünü çeviriyor
Elimle versem yer ama mamayi yada püresi nasil verebilirim tabiki veremem napcam bilemiyorum acaba boğazımı sis