Kızım 15 aylık doğduğundan beri uykusu hiç düzenli olmadı ama son günlerde dişten galiba yarım saate uyanıyor ve uyutana kadar saatlerce sallıyorum. Sinirlenmek istemiyorum ama artık çok geriliyorum. Şu an hâlâ ayağımda sallıyorum. Doğduğunda kolik bebekti hep geçecek diye kendimi motive ederdim. Yine geçecek diyorum ama uykusuzluktan arttık başımı tasiyamiyorim 😔😔😔