FMED Kızlar yirmilik dişim çok ağrıyor bir haftadır. Hastaneye gittim antibiyotik verdi enfeksiyon olduğu için. Daha sonra çekim olacak. 9 aylık kızım var emziriyorum kızıma herhangi bir zararı olur mu doktora sordum bişe olmaz felan dedi ama tatmin edici değildi
ervakusunannesi FMED kullanabilirsiniz doktorlar emzirdiğinizi biliyorsa ona göre yazıyorlar. Sezeryan sonrası aksef kullandım idrar yolu enfeksiyonu için de ornisid kullandım ben
Meltemmmmmm FMED bende mastit için kullanmıştım antibiyotik ve antibiyotikli iğne olmuştum. Emrdiğinizi söyleyince ona göre ilaç yazıyor zaten, yanlış hatırlamıyorsam ben agumentin kullanmıştım.
FMED ervakusunannesi Karpuzlufistiksarma benimkinin adı da klamoks diye bir antibiyotik prospektüsünde emziren anneler icin süte geçiyor bebekde ishal ve mantar enfeksiyonu olabilir gibi birşey yaşıyordu o beni tedirgin etti
ervakusunannesi FMED bütün ilaçların içinde emzirirken hamileyken doktorunuza danışınız ibaresi vardır, parolda bile.
Guneselif22 Kullandığınız bütün ilaçlar bebeğe geçer, ama kullanmasanız bebeğiniz için daha sakıncalı olduğundan dolayı kullanmanız gerekiyor. Sizin vücudunuzda enfeksiyon olması bebeğe daha büyük zarar veriyor.