3 aylık bebem hasta oldu. Çok şükür ki ateşi yok. Ama çok terliyor, öksürüyor uykusunda bile. Balgamı var burnu tıkanıyor sürekli aspiratör elimizde. Arada kusuyor azar azar. Salgın mı var çocuklar arasında anlamadım doktora götürelim mi napalım benim doktorum da yıllık izinde 🤦🏼♀️🤦🏼♀️