Sgnnn Aslan burcu yazısını görünce bende merak ettim. Oğlum 14 nisan doğumlu burcu koç yükseleni aslan. Nasıl oluyorlar 😅
Zey-yus50 Sgnnn benimki 16 nisan doğumlu zor bebe ya yani mantıklı ama takıntılı huylarıda var bence zor insanlar koçlar
Duygu5234 Sgnnn Kizim da ben de kocuz ama o kadar zit karakterlere sahibiz ki, karakterin burcla alakali oldugunu dusunmuyorum ben
DarkSwan Sgnnn Bebeğim ikizler, eşim ikizler ben koç. Bir koç burcu olarak söylüyorum Allah yardımcınız olsun 😀 17 Nisan doğumluyum, annem beni büyütürken çok zorlandı, 10 erkek çocuğuna bedelsin der her zaman 😂
bbmoms 19 Nisan inatçı yerinde durmayan meraklı her yeri karıştıran yaramaz dhaa ne sayayım bilemexim ilk çocuğumun tam zıttı karakter sınırların ötesinde 😂
Sgnnn Hayriye1704 3 gün var aralarında. Benimki çok otoriter ne isterse o anda olacak. Ama üşengeç hiç canına cefa vermiyor zora gelemiyor. Oturtutorum hemen poposunı geriye atıyor 😅
srtalc3007 Sgnnn ayy benimle aynı gün biraz inatçı ama kalbi pamuk gibi biriyim birde çok çabuk parlarım bu huyumuda hiç sevmem kendim koç burcuyum yetmedi oğlumu da koç yaptım 😂
Mihrimahim16 Ablam ben koç ve en küçüğümüz erkek koç… Annem bizden çok çekti… Yaramazlığın Zirvesindeydik hep 😂😂😂