nurcanxxx Normal canım benimkide öyleydi gözlerinde bir kas 3.aya kadar geliştiği için oluyormuş 3.aydan sonra geçiyor
kzgdnEbru gkbyza bebeklerde oluyor korkulacak birşey yok☺️ Ama içinizin rahatlaması icin muhakkak doktora sorun
Gselenn 1 aylık kızım var dün ilk defa doktor kontrolüne gittim aynı soruyu ben sordum ben sormadan doktorumuz görüp söyledi. 3 aya kadar normal eger 3.aydan sonra düzelmesse, göz doktoruna gitmelisin dedi. Fakat şuan için normal dedi
minikoglummmmm gkbyza 😂😂 canım çok normal ki şaş bakması birde daha 24 günlük 40 günlük ken birde gör sen tam kendini şaş yapar hızlı hızlı sağ sola bakar
Busra986532 gkbyza benim yeğenim 2 yaşına kadar filan şaşı gibiydi hele ilk zamanlar çok belirgindi. Geçti gitti eser kalmadı.
1morportakal gkbyza Yeni doğduğunda benim kızım da gözlerini kontrol edemiyordu şaşı bakıyordu bazen normal bi durum. Sonradan düzeldi merak etmeyin